Votre panier

Votre panier est vide.

Votre panier est vide.

Continuer le magasinage

RECHERCHE RAPIDE DE VÉHICULE

RECHERCHE VÉHICULE

Utilisateur

gmansfield

À rejoins en date due:

Dec. 12, 2024

Points

150

Commentaire(s)

0

Questions votée(s)

0

Réponses votée(s)

1

Votes positifs

0

Votes contre

1

Votes reçus

0

Votes négatifs reçus

0

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

0

2024 Nissan Sentra manual transmission, suddenly can't put starter in ready mode

I had an EVO-START LTE system installed by a reputable local installer at the end of October. The system has been working well, other than having to take it back once to get a setting changed so the doors wouldn't stay open after arming the starter. It is getting pretty cold here in Saskatchewan, but everything was working as expected up until yesterday. This morning when I came to work the car would not go into ready mode using the normal arming procedure and it won't respond to any lock or unlock commands from the app. I have also noticed that the GPS tracking is not working as it was previously, and is only updating periodically and not logging any trip info today. When I got to work, for example, it still said that my car was in my garage and the location had not updated in something like an hour. I have tried numerous times to get the system to go into ready mode and nothing is happening. Normally when I engage the brake and parking brake at the same time I can hear some clicks, the locks cycle, and I can arm the starter by locking the doors once I am out of the car. Now nothing is happening. I contacted the installer and they want me to bring the car in and leave it there all day for them to check it out. He has suggested that the battery voltage dropped too low the last time it remote started and it messed up the software / programming somehow. While it did get very cold last night, the car is brand new and I kind of doubt that the voltage is dropping very low. Any assistance is appreciated. Keep in mind that I do not have access to a flash programmer, as I did not personally install the unit. I would just like to get as much information as possible and ensure that there is not something wrong with my system, as it is only a few months old.

No results

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

Support Technique

Recherchez parmi nos produits les plus populaires et les sujets d'installation disponibles dans notre section Questions et réponses.

En savoir plus
Téléchargez notre application de guides de dépannage étape par étape disponible pour iOS et Android ou parcourez notre version de bureau.

En savoir plus
Accédez à la plus grande base de données de schémas de câblage et de photos en ligne de l'industrie. Un jeton gratuit est fourni dans chaque boîte EVO-SERIES.

En savoir plus
Vous n'avez pas trouvé l'information que vous cherchiez ? Posez-nous une question en remplissant le formulaire de demande de support technique. Un spécialiste produit vous répondra sous peu.

En savoir plus
Des solutions de contrôle à distance et de connectivité à la fine pointe de la technologie au soutien technique haut de gamme, découvrez pourquoi vous devriez choisir les produits Fortin.

En savoir plus

Ce site Web utilise des cookies pour vous garantir la meilleure expérience utilisateur. En poursuivant votre navigation sur notre site, vous acceptez notre utilisation des cookies. En savoir plus Continuer