Votre panier

Votre panier est vide.

Votre panier est vide.

Continuer le magasinage

RECHERCHE RAPIDE DE VÉHICULE

RECHERCHE VÉHICULE

Utilisateur

Anthony Laurentino

À rejoins en date due:

Dec. 1, 2013

Points

240

Commentaire(s)

0

Questions votée(s)

0

Réponses votée(s)

0

Votes positifs

0

Votes contre

0

Votes reçus

0

Votes négatifs reçus

0

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

0

2013 Nissan Murano Evo-All Standalone sometimes no key and transponder picture in display when remote starting.

Hello, I have a 2013 Nissan Murano with the evo-all acting as a standalone remote starter. When attempting to remote start, sometimes it works, and sometimes it does not. The times it does not, on the vehicles display it comes up as "no key" and then switches to an image of no key in the transponder port. Does this have anything to do with installing a diode? I see on the PDF install guide under parts listed is one diode, but it is not shown anywhere in the schematic on where to install said diode.

0

Vague arrows leading to nowhere in PDF document; conflicting pinout information

I see on the PDF document (stand alone evo-all) for my 2013 nissan murano PTS there are arrows leading to nowhere. I am reffering specfically to: -lock/unlock INPUTS going to an 'external control' on EVO-ALL connector pins A2 and A3 -external input (start/stop external control) on A13; -parking lot out* on A14; -"at driver door pin" (no reference to pos or negative) on A15. are these connections not found on all vehicles hence their lack of reference to a physical location? Are they not required for operation? What's more conflicting is the pinout at the beggining of the PDF document shows A13 being trunk release, A14 being hand brake, and A15 being hood status, which is very different from what the connection diagram shows.

0

Why does the PDF schematic differ from the wirecolor instructions?

I've been reviewing the schematic in the PDF for the EVO-ALL I purchased, and also the wirecolor installation. The PDF schematic for the evo-all under my vehicles make and model leaves out such connections as "cut security LED"; "Starter pos and neg"; "parking light pos" "emergency break"; "neutral safety switch"; etc. Why are these connections shown on the wirecolor installation website but not on the evo-all pdf? Are some of these wire connections not neccesary?

No results

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

Support Technique

Recherchez parmi nos produits les plus populaires et les sujets d'installation disponibles dans notre section Questions et réponses.

En savoir plus
Téléchargez notre application de guides de dépannage étape par étape disponible pour iOS et Android ou parcourez notre version de bureau.

En savoir plus
Accédez à la plus grande base de données de schémas de câblage et de photos en ligne de l'industrie. Un jeton gratuit est fourni dans chaque boîte EVO-SERIES.

En savoir plus
Vous n'avez pas trouvé l'information que vous cherchiez ? Posez-nous une question en remplissant le formulaire de demande de support technique. Un spécialiste produit vous répondra sous peu.

En savoir plus
Des solutions de contrôle à distance et de connectivité à la fine pointe de la technologie au soutien technique haut de gamme, découvrez pourquoi vous devriez choisir les produits Fortin.

En savoir plus

Ce site Web utilise des cookies pour vous garantir la meilleure expérience utilisateur. En poursuivant votre navigation sur notre site, vous acceptez notre utilisation des cookies. En savoir plus Continuer