Votre panier

Votre panier est vide.

Votre panier est vide.

Continuer le magasinage

RECHERCHE RAPIDE DE VÉHICULE

RECHERCHE VÉHICULE

Utilisateur

chris meehan2

À rejoins en date due:

Jan. 27, 2015

Points

160

Commentaire(s)

0

Questions votée(s)

0

Réponses votée(s)

0

Votes positifs

0

Votes contre

0

Votes reçus

0

Votes négatifs reçus

0

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

0

Verify Communications of D2D

I am unsure that my remote starter (a Viper 5706V) is communicating properly with the EVO-All. I updated the flash to enable D2D, but it makes me suspicious that this category was hidden from me in main screen of the flash manager software. Is there any way of telling if the D2D communcation is set up properly? Is the D2D comm just standard UART? If so is it human readable ascii or just a byte stream? I am attempting to install this setup into a 2011 Nissan Xterra When I attempt to remote start I, the ignition turns on but there is no starter turn over despite power at the starter pin. The alert on the dash also indicates that the key is missing. Alternativly if the key is in the ignition the car will remote start. When looking at the EVO-All The Yellow ignition light does come on but neither the Blue or Red LEDs come on, this is despite having the GWR wire hooked to the 5706V I have looked at the installation of the EVO-All with other DEI products like SmartStart but have not found anything about the 5706V, 5704, or 5702. Do you know if DEI uses the same D2D pinout across their products? When I opend up the 5706, I am pretty sure GND and Power traces are correct but the blue and white are not so obvious.

0

typo in EVO all and Evo one installation

Hi I have a few questions and comments. First I just want to alert you that there is a mistake with installation guide #16431 Rev 20150107. and possibly more guides since those are duplicated. The CAN-BUS pins are correctly labeled on the EVO One and the vehicle, however the wires drawn from the Evo One to the vehicle pins are backwards. I beleive this is also replicated in the corresponding EVO-All installation instructions (connection 3). To put my question into context, I am installing an EVO-One into a 2011 Nissan Xterra I was using the FlashLink updater to configure the EVO-One and the 3x lock remote start option is hidden. So is a 2011 Nissan Xterra compatible with the 3x lock remote start feature from the EVO-One?

No results

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

Support Technique

Recherchez parmi nos produits les plus populaires et les sujets d'installation disponibles dans notre section Questions et réponses.

En savoir plus
Téléchargez notre application de guides de dépannage étape par étape disponible pour iOS et Android ou parcourez notre version de bureau.

En savoir plus
Accédez à la plus grande base de données de schémas de câblage et de photos en ligne de l'industrie. Un jeton gratuit est fourni dans chaque boîte EVO-SERIES.

En savoir plus
Vous n'avez pas trouvé l'information que vous cherchiez ? Posez-nous une question en remplissant le formulaire de demande de support technique. Un spécialiste produit vous répondra sous peu.

En savoir plus
Des solutions de contrôle à distance et de connectivité à la fine pointe de la technologie au soutien technique haut de gamme, découvrez pourquoi vous devriez choisir les produits Fortin.

En savoir plus

Ce site Web utilise des cookies pour vous garantir la meilleure expérience utilisateur. En poursuivant votre navigation sur notre site, vous acceptez notre utilisation des cookies. En savoir plus Continuer